Nefunkční protištěkací obojek? Opravdu?
ČLÁNKY, NÁVODY, Protištěkací obojek - návod, Protištěkací obojek – článek
Firma Dogtrace prodává opravdu kvalitní výrobky. Protože se vůbec nekazí tak na ně zvedla záruku ze zákonných 24měsíců na 3 roky, cokoliv se muže někdy pokazit.
A tak v případě, že Vaše nakoupené zboží v našem obchodě nefunguje jak má, popřípadě jeví jakoukoliv vadu. Neprodleně nás o této skutečnosti informujte na info@pujcovna-obojku.cz nebo 725 700 825. Sdělíme Vám nejrychlejší postup k Vaší spokojenosti.
Nic nemusí být tak horké jak ze začátku vypadá.
Dříve, než budete považovat zařízení za vadné, postupujte nejprve podle Návodu k použití – odstraňování problémů nebo našeho reklamačního desatera.
Reklamační desatero pro protištěkací obojky
Pokud i po těchto krocích shledáte, že zařízení má technickou závadu, kontaktujte nás.
Telefonicky nebo mailem na info@pujcovna-obojku.cz nebo 725 700 825.
Pokusím se Vám poradit jak vyřešit Váš problém bez reklamace.
Všechny elektronické obojky se posílají na adresu: (Na této adrese se nachází Servis Dogtrace – záruční i pozáruční)
VNT electronics s.r.o.
Dvorská 605
563 01 Lanškroun
Dvorská 605
563 01 Lanškroun
Odborná technická podpora:
PO – Pá: 8:00 – 16:00
Tel. 730 893 827 nebo mail reklamace@dogtrace.cz kde Vám ochotně poradí paní Petra Koppová.
Při zasílání zboží do servisu viditelně označte jako „reklamace“.
Při uplatnění reklamace na zboží je kupující povinen dodat: čisté zboží (bez tkaných a plastových řemenů), které je předmětem reklamace, v souladu s dokladem, prokazujícím vlastnické právo k tomuto zboží a průvodní dopis, který obsahuje:
- Jméno a adresa kupujícího (včetně jména kontaktní osoby, telefon, fax, e-mail)
- Reference a popis reklamovaného výrobku, typ, počet kusů
- Popis závady, důvod reklamace
- Potvrzený záruční list
- Kopii dokladu o zakoupení (nabytí) výrobku (faktura, dodací list) – přiložit
Reklamace jsou vyřizovány bez zbytečného odkladu ode dne doručení reklamovaného zboží, v některých případech dle předchozí domluvy s kupujícím. Standardní reklamace zde trvá cca 1-5 dní.
Jen upozorňujeme, že zboží předložené k reklamaci musí být řádně vyčištěno.
Reklamační oddělení je oprávněno odmítnout převzetí zboží k reklamačnímu řízení, jestliže nebude splňovat zásady obecné hygieny.
Pokud řemen přijímače není předmětem reklamace, neposílejte ho společně s reklamovaným zbožím
Štítky
Bezpečnost psa (7)D-control AQUA (1)D-control professional (6)DOG GPS X20 (5)DOG GPS X30 (6)DOG GPS X30B (1)DOG GPS X30T (6)DOG GPS X30TB (4)Elektronický neviditelný plot (12)Elektronický protištěkací obojek (20)Elektronický výcvikový obojek (37)GPS PRO PSA (4)Invoxia (2)Tractive (1)Vyčesávací hřeben Foolee (1)Výcvik psa (4)