Firma Dogtrace prodává opravdu kvalitní výrobky. Protože se vůbec nekazí tak na ně zvedla záruku ze zákonných 24měsíců na 3 roky, cokoliv se muže někdy pokazit.
A tak v případě, že Vaše nakoupené zboží v našem obchodě nefunguje jak má, popřípadě jeví jakoukoliv vadu.  Neprodleně nás o této skutečnosti informujte na info@pujcovna-obojku.cz nebo 725 700 825. Sdělíme Vám nejrychlejší postup k Vaší spokojenosti.
Nic nemusí být tak horké jak ze  začátku vypadá.

Dříve, než budete považovat zařízení za vadné, postupujte nejprve podle Návodu k použití – odstraňování problémů nebo našeho reklamačního desatera.

Reklamační desatero pro nefunkční GENERÁTOR

Reklamační desatero pro nefunkční PŘIJÍMAČ


Pokud i po těchto krocích shledáte, že zařízení má technickou závadu, kontaktujte nás.

Telefonicky nebo mailem na info@pujcovna-obojku.cz nebo 725 700 825.
Pokusím se Vám poradit jak vyřešit Váš problém bez reklamace.
Všechny elektronické obojky se posílají na adresu: (Na této adrese se nachází Servis Dogtrace – záruční i pozáruční)

VNT electronics s.r.o.
Dvorská 605
563 01 Lanškroun

Odborná technická podpora:
PO – Pá: 8:00 – 16:00
Tel. 730 893 827 nebo mail reklamace@dogtrace.cz kde Vám ochotně poradí paní Denisa Applová.
Při zasílání zboží do servisu viditelně označte jako „reklamace“.
Při uplatnění reklamace na zboží je kupující povinen dodat: čisté zboží (bez tkaných a plastových řemenů), které je předmětem reklamace, v souladu s dokladem, prokazujícím vlastnické právo k tomuto zboží a průvodní dopis, který obsahuje:
  •    Jméno a adresa kupujícího (včetně jména kontaktní osoby, telefon, fax, e-mail)
  •    Reference a popis reklamovaného výrobku, typ, počet kusů
  •    Popis závady, důvod reklamace
  •    Potvrzený záruční list
  •    Kopii dokladu o zakoupení (nabytí) výrobku (faktura, dodací list) – přiložit
Reklamace jsou vyřizovány bez zbytečného odkladu ode dne doručení reklamovaného zboží, v některých případech dle předchozí domluvy s kupujícím. Standardní reklamace zde trvá cca 10-15 dní.

Jen upozorňujeme, že zboží předložené k reklamaci musí být řádně vyčištěno.

Reklamační oddělení je oprávněno odmítnout převzetí zboží k reklamačnímu řízení, jestliže nebude splňovat zásady obecné hygieny.

Pokud řemen přijímače není předmětem reklamace, neposílejte ho společně s reklamovaným zbožím.