Nefunkční neviditelný plot? Opravdu?
REKLAMACE2

 

Firma Dogtrace prodává opravdu kvalitní výrobky. Protože se vůbec nekazí tak na ně zvedla záruku ze zákonných 24měsíců na 3 roky, cokoliv se muže někdy pokazit.

 

A tak v případě, že Vaše nakoupené zboží v našem obchodě nefunguje jak má, popřípadě jeví jakoukoliv vadu.  Neprodleně nás o této skutečnosti informujte na info@pujcovna-obojku.cz nebo 725 700 825. Sdělíme Vám nejrychlejší postup k Vaší spokojenosti.

 

Nic nemusí být tak horké jak ze  začátku vypadá.

Dříve, než budete považovat zařízení za vadné, postupujte nejprve podle Návodu k použití – odstraňování problémů nebo našeho reklamačního desatera.

Reklamační desatero pro nefunkční GENERÁTOR

Reklamační desatero (klikněte pro zvětšení)
Reklamační desatero (klikněte pro zvětšení)

Reklamační desatero pro nefunkční SMYČKU

Reklamační desatero (klikněte pro zvětšení)
Reklamační desatero (klikněte pro zvětšení)

 

Reklamační desatero pro nefunkční PŘIJÍMAČ

Reklamační desatero (klikněte pro zvětšení)
Reklamační desatero (klikněte pro zvětšení)

 


Pokud i po těchto krocích shledáte, že zařízení má technickou závadu, kontaktujte nás.

Telefonicky nebo mailem na info@pujcovna-obojku.cz nebo 725 700 825.
Pokusím se Vám poradit jak vyřešit Váš problém bez reklamace.
Všechny elektronické obojky se posílají na adresu: (Na této adrese se nachází Servis Dogtrace – záruční i pozáruční)

VNT electronics s.r.o.
Dvorská 605
563 01 Lanškroun

Odborná technická podpora:
PO – Pá: 8:00 – 16:00
Mobil 605 291 313 nebo mail servis@dogtrace.com kde Vám ochotně poradí servisní technik Milan Vacek.
Při zasílání zboží do servisu viditelně označte jako „reklamace“.
Při uplatnění reklamace na zboží je kupující povinen dodat: čisté zboží (bez tkaných a plastových řemenů), které je předmětem reklamace, v souladu s dokladem, prokazujícím vlastnické právo k tomuto zboží a průvodní dopis, který obsahuje:
  •    Jméno a adresa kupujícího (včetně jména kontaktní osoby, telefon, fax, e-mail)
  •    Reference a popis reklamovaného výrobku, typ, počet kusů
  •    Popis závady, důvod reklamace
  •    Potvrzený záruční list
  •    Kopii dokladu o zakoupení (nabytí) výrobku (faktura, dodací list) – přiložit
Reklamace jsou vyřizovány bez zbytečného odkladu ode dne doručení reklamovaného zboží, v některých případech dle předchozí domluvy s kupujícím. Standardní reklamace zde trvá cca 1-5 dní.
Close